Niniejsza strona wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), które są zapisywane na Twoim urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Jeżeli nie zgadzasz się na zapisywanie cookies, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki. W takim przypadku korzystanie z niniejszej witryny może być utrudnione. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Blog finansowy Informacje i opinie na tematy związane z przedsiębiorczością

Klient najlepszą reklamą firmy?

27-07-2012

 "Poszukiwanie nowych klientów można porównać do golenia się- jeśli nie robisz tego codziennie, ani się obejrzysz i będziesz wyglądał jak włóczęga" F.Bettger

Klient najlepszą reklamą firmy?
Często zastanawiamy się nad tym, co zrobić by zapewnić sobie dobry PR firmy nie zwracając uwagi na to, co najważniejsze. Jak już wspominał w jednym z przytoczonych powyżej rozdziałów książki Frank Bettger, tak naprawdę niezbędnym i najważniejszym elementem w tworzeniu dobrego wizerunku firmy jest nasz KLIENT.

Klient najważniejszym ogniwem w transakcji biznesowej.

Każda osoba, która kieruje swoje kroki w kierunku firmy jest potencjalnym klientem, od którego tak naprawdę bardzo wiele zależy, bo od tego jakie zrobi na nim wrażenie przedstawiciel firmy- agent, doradca, to wszystko tak naprawdę będzie miało duże znaczenie dla przyszłego wizerunku firmy.

Pierwszy kontakt klienta z firmą jest najważniejszym momentem.

To jakie firma wywarła ogólne wrażenie na kliencie jest początkiem tworzenia wizerunku firmy na zewnątrz. Od pierwszego kontaktu zależy to, czy instytucja będzie postrzegana pozytywnie, czy negatywnie. Dlatego tak bardzo ważnym elementem w całym tym procesie jest to, czy przyciągniemy naszego klienta nie tylko sprawdzonym produktem, ale przede wszystkim, czy staniemy się dla niego wiarygodnym i godnym Partnerem do rozpoczęcia długiej i owocnej współpracy.


To jakie firma wywarła na nim wrażenie świadczy to, czy klient nawiąże współpracę z firmą.

Klient najlepszą wizytówką firmy
Jeśli chcemy, żeby nasza firma była pozytywnie postrzegana na zewnątrz, to musimy zrobić wszystko by kontakt i obsługa klienta była na jak najwyższym poziomie. Dlatego bardzo ważne jest to, żeby nigdy nie zapominać o swoim kliencie dbając o niego i informując go o aktualnych wydarzeniach i nowych produktach wchodzących na rynek za pośrednictwem firmy.

Ważne jest to, żeby produkt, który sprzedamy był jak najlepszej jakości i aby był dostosowany do potrzeb swojego nabywcy. Klient powinien otrzymać słowną gwarancję potwierdzającą trafność poleconego przez nas zakupu.

Klient staje się pośrednikiem poprzez wprowadzanie do kręgu kolejnych klientów, którzy są z kolei źródłem kolejnych transakcji.


Pamiętajmy o tym!



Komentarze




Agenci Novision 27-03-2013, 08:53
Co myślicie na temat działań agentów Novision? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat- czy są oni kompetentni? Czy potrafią w przyzwoity i klarowny sposób przedstawić ofertę swojemu klientowi? Jakie macie zastrzezenia do ich działań>? Czy mieliście jakieś niemiłe wspomnienia związane z obsługą firmy Novision???



Dodaj komentarz




* Nick:
* Komentarz:

Copyright 2009 | Forum i opinie o Przedsiębiorczości.