Niniejsza strona wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), które są zapisywane na Twoim urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Jeżeli nie zgadzasz się na zapisywanie cookies, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki. W takim przypadku korzystanie z niniejszej witryny może być utrudnione. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Blog finansowy Informacje i opinie na tematy związane z przedsiębiorczością

Internetowe pułapki

09-04-2013

Czy komentarze przeczytane w sieci na temat usług danej firmy i jej produktów wpłynęły negatywnie na ogólną ocenę danej instytucji? Jeśli zasugerowałeś się nieobiektywną reklamą, to bardzo prawdopodobne, że wpadłeś w sidła amplifiera!


Wystrzegaj się internetowych pułapek!

Zapewne wielokrotnie wpadałeś w sidła internetowych pułapek. Czy szukając opinii o konkretnej firmie i czytając komentarze na temat interesujących Cię produktów na różnych portalach poczułeś się zmanipulowany przez internetowe hieny? Niemal każdego dnia i na każdym kroku jesteśmy narażeni na działania anonimowych amplifierów, którzy intensywnie pracują nad kreowaniem niepozytywnego wizerunku wielu instytucji. Tego typu działania marketingowe są dość mocno rozpropagowane w świecie politycznym, zwłaszcza w dobie kampanii przedwyborczych, w świecie finansowym i w wielu licznych korporacjach, przy dużych kampaniach reklamowych związanych z wprowadzeniem na rynek atrakcyjnych produktów. Za internetowymi kulisami zawsze gdzieś rozpościerają się sidła, w które wpadają zmainipulowani Internauci.

Czy komentarze przeczytane w sieci na temat usług danej firmy i jej produktów wpłynęły negatywnie na ogólną ocenę danej instytucji?
Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że zostałeś ofiarą internetowej intrygi, która powstała za pośrednictwem amplifierów. Na Twoją decyzję o zakupie produktu, czy też ewentualnej współpracy z daną firmą wpływają opinie i liczne komentarze kreowane przez specjalnie zatrudnione do tego jednostki, których zadanie polega właśnie na tym, aby zniechęcić Cię do produktu wybranej firmy.

Internetowe naginanie faktów?
Tego typu zabiegi stosują specjalnie do tego powołane instytucje i jednostki, które wypowiadają się na licznych portalach społecznościowych poprzez wypisywanie licznych komentarzy pod artykułami sponsorowanymi na temat działalności poszczególnych firm. Najczęściej takie komentarze mają negatywne zabarwienie i wyraźnie fałszują właściwy obraz firmy. Liczne prowokacyjne wypowiedzi mają na celu ogólne zniechęcenie potencjalnego klienta do usług jakie świadczy dana firma.

Zapewne wielokrotnie spotkałeś się z tego rodzaju zabiegami, jednak nie do końca byłeś przekonany, że nieświadomie wpadłeś w światopoglądową pułapkę, a może stałeś się ofiarą takiej intrygi i nie masz odwagi, aby teraz się do tego przyznać? Zastanów się i przypomnij sobie czy kiedykolwiek zrezygnowałeś z zakupu danego produktu albo usług konkretnej instytucji po wcześniejszym zapoznaniu się z niekorzystnymi komentarzami? Kiedy ostatnio zawiodłeś się na opinii przypadkowych internautów?
W dobie dzisiejszych czasów tak niewdzięczne zabiegi są już dość mocno rozpowszechnione i niestety na długo przyklejają się do ogólnego wizerunku wielu firm. Krzywdzące działania amplifierów to równocześnie jedna z metod promocji innych firm, które na grzbiecie konkurencji próbują wzmocnić swój PR.

Zaskakujące jest to, że przewaga społeczeństwa wciąż dość ufnie podchodzi do internetowego medium licząc się ze zdaniem nieprofesjonalnej reklamy. Marketing szeptany umiejętnie steruje naszymi działaniami. Społeczeństwo niestety niezbyt rozważnie podchodzi do problemu, bo wciąż uważa Internet za wiarygodne źródło informacji.

Uważaj zanim zostaniesz ofiarą kolejnego amplifiera! Nie pozwól by on podejmował decyzje za Ciebie!



Komentarze




Łukasz 10-06-2013, 15:07
Te pułapki są naprawdę niebezpieczne. Co o tym myślicie?
nie jestem zachwycony 19-04-2013, 10:16
Mnie osobiście dyrektorzy generalni Novision jakoś nie przekonują i dzięki nim nawet można wpasć w interenetowe pułapki bo mnie zwodzili i wcale nie pomogli tylko zaszkodzili. Może faktycznie jest tam kilka osób godnych do naśladowania i faktycznie potrafią oni doradzić jakie wybrać rozwiązania finansowe by wskoczyć w przyszłości na tory niezależności finansowej jednak są tez biznesmani którzy jakośbardziej mnie przekonali. Zobaczcie jakie są rankingi najbogatszych Polaków i zobaczcie jakie były ścieżki ich biznesowej kariery i może warto brać z nich przykład.
oburzona kłamstwami 10-04-2013, 10:16
niedawno sama stałam się ofiarą amplifierów którzy zniechęcali mnie do firmy Novision mówiąc że ona ma stare przetreminowane produkty, że zabiera ludziom pieniądze nic nie dając w zamian i takie tam trele morele. Później pojechałam z kolegą na spotkanie Novision z przypadku, później kumpel namówił mnie na szkolenie i tak razem sobie pojechaliśmy i pozytywne zaskoczenie. Poznałam Pana S. z Novision z którym później gdzieś przeprowadzano wywiad i wyszło na to że zostałam kompletnie zmainipulowana przez internet bo realia są o wiele inne! Pozdrawiam wszystkich oszustów niszczących opinie wielu wielu firm! Ludzie rozwijajcie się i nie słuchajcie głosów internetu słuchajcie swojego głosu i przemawiającej pzrez Was pasji.
RMartha 10-04-2013, 09:56
Problem z MLM jest taki (przynajmniej z ekonomicznego punktu widzenia), że publikuje się np. przychody firm, natomiast nikt oficjalnie nie poda z jakimi kosztami wiąże się udział w tym przedsięwzięciu. Nie wiadomo dokładnie kiedy nastąpi osiągnięcie progu rentowności (i czy w ogóle jest to możliwe). Niektórzy twierdzą że po kilku miesiącach, inni że np. po dwóch latach da się już utrzymać z samego MLM. Z tym niestety wiąże się tylko jedno. Konieczność posiadania kapitału potrzebnego na rozpoczęcie tej działalności, co oczywiście kiedyś musi się zwrócić. Nie wróżyłbym powodzenia komuś kto nie ma również rozeznania na rynku produktów UL a także komuś kto jest tylko napalony na szybką kasę. Mówimy tu o rozumowaniu przedsiębiorcy, nie pracownika na etacie.
Ze stumilowego lasu 09-04-2013, 11:59
Internetowe oszustwa nie powinny być puszczane płazem. Mój pracodawca wygrał nie jedną sprawę o oczernianie w internecie i oszustwa. Warto zatrudnić dobrego prawnika i walczyć o swoje dobre imię.
dziki Rysiek 09-04-2013, 11:47
Powiem Wam drodzy internauci że ten temat o internetowych pułapkach jest bardzo na czasie i trzeba mieć oczy dookoła głowy żeby nie dać się oszukać. W sprawei Novision też już wiele słyszałem jednak z tego co widzę i słyszę po konferencjach tej firmy to widzę że Novision zupełnie niewinnie została wrzucona do wora wielkiej sensacji a to firma jak każda inna tylko że akurat Noviison ma już ładną tradycję i idzie z postępem do przodu elastycznie dostosowując swoje produkty do aktualnych potrzeb swoich klientów.



Dodaj komentarz




* Nick:
* Komentarz:

Copyright 2009 | Forum i opinie o Przedsiębiorczości.